Carrefour isi propune sa devina lovemark

un interviu cu Andreea Mihai (Director Marketing, Carrefour Romania)

A studiat economia la Universitatea Bordeaux, urmata de un MBA in gestiunea afacerilor la ASE. Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour Romania, este unul dintre marketerii cei mai influenti de pe piata locala , dar care nu uita niciodata primii pasi facuti in cariera.

Romanita Oprea: Cand ti-ai dat seama ca vrei sa faci marketing si ce a determinat aceasta alegere?

Andreea Mihai: La 14 ani, imediat dupa Revolutie, cand am descoperit produsele din import, care erau poate uneori mai slabe calitativ decat cele romanesti, insa cu ambalajul mai frumos si cu campanie publicitara in spate, castiga in ochii clientului! M-am gandit atunci: degeaba esti bun, daca nu o stiu si altii... De aici pasiunea mea pentru marketing!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related