Externalizarea serviciilor de marketing determina cresterea vanzarilor

Prin externalizarea serviciilor de marketing o companie care activeaza in industria de software si servicii IT poate obtine vanzari mai mari in medie cu 50% comparativ cu investitia in marketing-ul intern, potrivit newAD Communication, companie romaneasca de consultanta in marketing si management.
Intre avantajele unei astfel de strategii se numara: acces la canale de promovare si vanzare, optimizarea ciclului de marketing, achizitia de noi clienti, cresterea vanzarilor.
”Marketing-ul in IT pe piata locala nu este perceput ca un must-have, asa cum se intampla in Statele Unite sau in Europa de Vest, unde orice antreprenor investeste in marketing cu prioritate, inca de la lansarea in afaceri. In Romania, multe firme mor inainte de a ajunge in piata, pentru ca nu isi promoveaza serviciile, nu investesc in marketing. Serviciile externalizate de marketing sunt o noutate pe piata romaneasca, unde sunt putini specialisti cu experienta mai mare de 10 ani”, declara Loredana Niculae, Managing Partner newAD Communication.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related