Magiunul de Topoloveni asteapta certificarea europeana

Sonimpex, compania in cadrul careia se fabrica “Magiun de prune de Topoloveni”, singurul produs autohton din categoria celor alimentare cu denumirea protejata national, incearca sa obtina certificarea europeana.

Diana Sonia Stanciulov, consilier juridic si responsabil cu marketingul la Sonimpex, impreuna cu mama sa, Bibiana Dolores Stanciulov, actionarul unic al companiei cauta in prezent canale de distributie in afara tarii pentru produsul lor si asteapta decizia Comisiei Europene privind acordarea denumirii de indicatie geografica protejata la nivel european.

In 2008 compania Sonimpex a inregistrat vanzari de circa 3,4 milioane de euro. La inceputul lui 2009 firma a luat decizia de a opri exportul de magiun in vrac, in Germania si Austria, incepand constructia unui produs finit si elaborarea unei strategii de brand pentru “Magiunul de prune de la Topoloveni”. Pentru a sustine acest demers a fost nevoie de o investitie de 1,5 milioane de euro in modernizarea fabricii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related