Adrian Popescu, Radio Guerrilla: “Guerrilla nu e o femeie usoara, e partenerul de cuplu”

un articol cu Adrian Popescu, Director de Marketing, Radio Guerrilla

Pentru un om care citeste Catavencu din adolescenta, sa ajunga director de marketing la Radio Guerrilla este echivalent cu gasirea relatiei ideale. Adrian Popescu vorbeste despre Guerrilla ca despre un partener de cuplu. Cu momente fericite – campaniile premiate si atingerea targetului dorit – sau mai putin – scaderile in audienta. Adrian Popescu spune ca nu a regretat niciun moment alegerea facuta, pentru ca se simte legat emotional pe o perioada nedeterminata de Radio Guerrilla.

Ne-am intalnit in biroul sau, situat la o mansarda din cladirea Casei Presei. Peretii si rafturile din spatiul in care Adi Popescu lucreaza sunt acoperite cu premii. Pe scaunul pe care urmeza sa ma asez e o diploma castigata probabil recent, pe care o arunca neglijent pe birou. Desi destul de agitat si reticent la ideea ca vreau sa inregistrez ce urmeaza sa vorbim, intra repede in povestea venirii sale la Guerrilla, acum cinci ani, la cateva luni dupa lansarea postului, adus de prietenii care se adunasera deja aici. Inainte, a fost director de marketing la Kiss FM, unde a participat la lansarea postului. "Pe 14 ianuarie eram director de marketing pe doua radiouri, Kiss FM, proaspat lansat, si, in acelasi timp, pe Radio Star. Vineri eram director de marketing pe doua retele nationale de radio, iar luni m-am instalat la Radio Guerrilla care, pe atunci, emitea doar in Bucuresti".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related