SMARK lanseaza studiul “Femeia ca target: ce e relevant acum”

SMARK impreuna cu Brennan Research & Consultants lanseaza astazi studiul “Femeia ca target: ce e relevant acum”, ca o prima initiativa dintr-un nou serviciu SMARK adresat comunitatii profesionistilor in marketing: SMARK Research.

“Femeia ca target: ce e relevant acum” este o cercetare reprezentativa pentru populatia feminina din mediul urban, 18-45 de ani, conceputa ca un instrument util de a afla date noi si insight-uri relevante pentru specialistii in marketing care gestioneaza produse si marci adresate in special femeilor.

“Segmentul feminin prezinta un interes deosebit pentru oamenii de marketing, de business in general, deoarece femeia are un rol foarte important in achizitia multor categorii de produse si servicii. In demersul nostru, am incercat sa surprindem aspecte atitudinale si comportamentale care sa descrie femeia din Romania de azi. Perspectiva de marketing este imbogatita cu elemente psiho-sociale, care tin de modul de relationare cu alti oameni si de setul de valori (familie, prieteni, iubire, valori, stereotipuri). Chiar daca studiul nu este dedicat unei industrii anume, credem ca tocmai aceasta imagine oarecum integratoare, care descrie segmentele de femei din mai multe unghiuri, va fi relevanta pentru marketeri in perioada actuala, cand se cauta solutii mai putin traditionale pentru a ne apropia consumatorii." , a declarat Cosmin Nae, consultant al BRENNAN Research & Consultant.

Ce alimente nu lipsesc de pe masa unei femei? Care este reactia femeilor la criza economica? Ce fac in caz de raceala? Ce cadou prefera? Cum se raporteaza la frumusete? In ce amenajari interioare vor sa investeasca anul acesta? Care sunt principalele profile de femei din Romania?, sunt doar cateva dintre intrebarile la care studiul ofera raspunsuri aprofundate.

Studiul “Femeia ca target: ce e relevant acum” contine atat o analiza ‘la cald’ a celor mai importante teme care tin de stilul de viata al femeilor si comportamentul de consum al targetului pe mai multe categorii de industrii, cat si teme mai putin explorate pana in prezent: valori, prietenie si relatii, stereotipuri, bani, reactia la criza economica, sanatate, sport, moda, frumusete, comportament online, stil de viata, alimente, amenajari interioare. Datele pot fi analizate urmarindu-se si asemanarile si diferentierile in functie de zona de resedinta, ocupatie, studii sau segmente de varsta.

Pe langa analiza modului in care femeile din mediul urban, 18-45, se raporteaza la temele de mai sus, studiul prezinta si o segmentare in profile distincte de femei. Aflam, printre altele, care femei sunt mai orientate spre valori conservatoare, care au spirit antreprenorial mai dezvoltat, care sunt mai receptive la branduri sau care sunt interesate in mod deosebit de mancarea naturala si produsele bio.

Cateva informatii din raport:

• Apa plata este per ansamblu cea mai consumata bautura non alcoolica, de 62% dintre respondente
• 7 din zece femei declara ca nu consuma deloc alcool
• Ca amenajari pe care le intentioneaza anul acesta, zugravitul este prima prioritate (44% au in planul ‘de facut’ zugravitul)
• Peste jumatate dintre femei contribuie cu pana la 40% din bugetul lor la gospodarie
• Cand vine vorba de produse cosmetice, sunt preferati per ansamblu distribuitorii directi, iar in Bucuresti se apeleaza mai degraba magazinele specializate
• Aproximativ jumatate dintre tinerele sub 25 de ani folosesc retele de socializare
• Scaderea veniturilor personale este perceputa ca fiind cel mai neplacut efect potential al crizei

Cei interesati de a afla mai multe despre studiu il pot comanda la adresa Research.SMARK.ro.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Doina Sorina Sulea
acum 14 ani
Buna ziua!

Urmeaza sa organizez un work-shop privind egalitatea de gen.

M-ar interesa, in masura in care este posibil, informatii in legatura cu asemanarile si deosebirile comportamentale la cumparaturi ale femeilor si barbatilor pe 3 transe de varsta :

Orientativ:

16-20

21-35

36-45

M-ar interesa, de asemenea, cum difera obiceiurile celor care traiesc singuri in gospodarie, fata de cei care traiesc intr-o familie.

In situatia in care detineti asemenea informatii si sunteti dispusi sa mi le puneti la dispozitie, va propun:

- sa mentionez in materialele pe care urmeaza sa le creez si distribui sursa informatiilor

- sa va cer acordul asupra modulul de interpretare a acestora.

Multumesc!



Branded


Related