Pledoarie pentru marketingul interactiv

un editorial de Catalin(John) Varbiu, General Manager, Neon

Am o intrebare. Ce arme, mai mult sau mai putin secrete, are la dispozitie un marketer pe o piata lovita de criza? O intrebare justificata azi, cand stim cu totii cum sta treaba cu promotiile, reducerile si publicitatea conventionala, in actualele conditii economice. Recunosc, intrebarea e oarecum retorica, pentru ca raspunsul vine de la sine si e... neconventional. Asta presupune, printre altele, si marketing interactiv (sau experiential marketing).

In timpul crizei, financiare sau de orice alt fel, oamenii interpreteaza realitatea inconjuratoare intr-o ordine diferita a prioritatilor. Se axeaza mai degraba pe acele relatii stranse, mai semnificative, care le confera satisfactie si siguranta. Familiile strang randurile, prieteniile adevarate trec testul timpului intr-un mod accelerat: cele adevarate rezista, celelalte dispar. Daca relatia dintre un brand si consumator este asemanatoare cu o relatie de prietenie, in care fiecare are ceva de castigat implicit, poate marketingul interactiv sa ne ajute sa ne alegem prietenii de care avem nevoie? Si o va face mai bine decat alte instrumente de marketing? Desigur, depinde si de calitatea produsului sau al serviciului, nu doar de inventivitatea demersului de comunicare. Voi reveni la aceasta intrebare mai tarziu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related