Discovery Channel se re-branduieste

Incepand cu data de 1 iulie, Discovery Channel va avea un nou logo, ca urmare a re-brandingului efectuat la nivel international si va relansa canalele Discovery Travel&Living si Discovery HD, schimband de asemenea, logo-urile si imbogatind grila de programe, conform reprezentantilor Discovery Networks Europa Centrala.

 

Obiectivele acestora sunt cresterea afacerii Discovery si mentinerea pozitiei de lider a companiei in randul canalelor tematice, pe fiecare dintre retelele competitive din Europa Centrala.

 

“Obiectivul nostru este sa lansam provocari telespectatorilor si sa ii inspiram sa caute dincolo de lucrurile obisnuite si sa experimenteze extraordinarul – indemnul nostru este Live Life Large! Discovery intruchipeaza acest spirit care este acum vizibil atat in programele de cea mai buna calitate cat si prin prezentarea vizuala si modul de abordare specifice fiecarui canal”, a declarat Kataryna Kieli, General Manager Discovery Networks Europa Centrala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related