Petrom are o noua campanie de imagine

Petrom si-a lansat noua campanie de imagine - „Parteneriat”, realizata de Leo Burnett, prin care vrea sa reconfirme rolul pe care compania il are in economia nationala, atat prin contributia la bugetul de stat, cat si prin investitiile realizate in ultimii ani.

“Avem cei mai multi angajati si suntem compania care are contributii anuale de peste 10% din bugetul de stat, ceea ce inseamna peste 6 miliarde de euro, doar in ultimii 4 ani. Avem cel mai mare buget de investitii din sectorul energetic. Am investit peste 4 miliarde de euro in Romania si vom continua.”, a declarat Liliana Stanculet, Corporate Brand Manager Petrom.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related