Money Express: revista despre oamenii din spatele cifrelor

un interviu cu Ionut Ancutescu, Redactor-Sef Adjunct, Money Express

Money Express a implinit o suta de editii saptamana aceasta. Despre focusul pe liderii care misca lucrurile in economia romaneasca si cum a ajutat aceasta abordare inedita la fidelizarea publicului si consolidarea revistei, ne povesteste Ionut Ancutescu, redactor-sef adjunct al publicatiei.

Anca Zaharia: Care este strategia de cucerire a pietei la Money Express?

Ionut Ancutescu: Strategia de cucerire a pietei a fost practic una si singura: cea cu care am plecat de la inceput, cand s-a lansat proiectul. La acel moment, am analizat piata si am vazut ce publicatii erau. Si la sfarsitul lui 2006 era destul de saturata piata. Am stat si ne-am gandit ce factor diferentiator sa gasim. Am hotarat sa ne adresam zonei de top-management: antreprenori si manageri. Ne-am ales aceasta nisa si ne-am propus sa ajungem lideri pe segmentul dorit Tot ca factor diferentiator a fost si ideea de a scoate cate un om pe coperta in fiecare numar al revistei, lucru care ne-a ajutat foarte mult la imagine. Am reusit in aproape toate editiile sa realizam acest lucru, sa avem cate un om pe coperta revistei. Nu ai cum sa cuceresti toata piata, trebuie sa-ti alegi o felie pe care sa intri si sa incerci sa faci lucrurile sa functioneze cat mai bine. Intre timp, lucrurile s-au mai schimbat, acum probabil trebuie sa ne gandim mai bine la strategiile de cucerire, pentru ca pe piata intra noi concurenti. A disparut BusinessWeek, dar a aparut Forbes. Probabil ca strategia se va mula pe miscarile care se intampla in acest moment in zona revistelor de business.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related