Rebranding de primavara pentru Uniqa Asigurari

Uniqa Asigurari, cea mai noua membra a Uniqa Group Austria, si-a lansat campania de rebranding ce consta in schimbarea de imagine a companiei si alinierea la valorile grupului, sintetizate in calitate, decenta, unitate si flexibilitate, conform reprezentantilor Graffiti BBDO, agentia care a participat la dezvoltarea campaniei.

Pozitionarea Uniqa Asigurari a fost rezultatul unui studiu de piata realizat la inceputul acestui an.

“Rezultatele studiului ne-au condus catre reconfigurarea produselor si procedurilor in asa fel incat sa ne aliniem din toate punctele de vedere conceptului „solutii simple orientate catre client”. Mai exact, produse usor de inteles, proceduri simple, un mod de lucru care simplifica viata clientilor nostri, o fac mai usoara. Aceasta abordare s-a reflectat, de altfel, si in headline-ul campaniei „Credem in solutii simple”, a declarat Gabriela Rusu, Marketing Manager Piete Emergente Uniqa International.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related