Mercury360: 1,2 mil. euro din merchandising Coca-Cola, Colgate-Palmolive si Philip Morris

Coca-Cola, Colgate-Palmolive si Philip Morris au semnat cate un contract de colaborare cu agentia Mercury360 pentru serviciile de merchandising din IKA (International Key Accounts) si supermarket-uri la nivel national, valoarea totala a celor trei contracte depasind 1.200.000 de euro.

„In contextul apropierii verii si a vacantelor, ne asteptam la o crestere a consumului in zona FMCG si cosmetice. Vorbim despre produse cu o sezonalitate recunoscuta care inregistreaza o adevarata efervescenta de vanzari in perioada estivala. Merchandising-ul este un serviciu esential in astfel de conditii pentru ca, asa cum bine se stie, decizia finala de cumparare e luata in functie de prezentarea si prezenta produsului sau a marcii la raft”, a declarat Cristina Parlitu, Merchandising Director Mercury360.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related