Reputatia Rexona

un studiu de caz prezentat de Lowe PR

Transpiratia strica reputatia! este una dintre putinele campanii romanesti de comunicare ce imbina obiectivele de marketing cu o componenta puternica de educare si formare la nivel social.

Desi mecanismele de baza au fost de public relations, campania a fost integrata, imbinand instrumentele de PR cu cele de ATL, BTL si new media. Lowe PR, Lowe & Partners si eLowe au fost agentiile care au construit si orchestrat un flux cursiv si bine structurat de actiuni specifice.

Campania are la baza doua studii profesionale aplicate international:

a) un studiu global cantitativ comparativ (Adevarul despre frumusetea femeilor) efectuat de Unilever in 14 tari, printre care Statele Unite, Marea Britanie, Italia si Franta. In Romania, Polonia si Ungaria, studiul a fost aplicat la nivel national unui esantion de 300 de respondente, femei cu varste cuprinse intre 18 si 64 de ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related