Heineken Romania a crescut cu 20% in 2008

Producatorul de bere Heineken Romania a anuntat ca in anul 2008 a avut o crestere a cifrei de afaceri cu pana la 20%, fata de anul precedent, ajungand la valoarea neta de 829 milioane de lei, potrivit unui comunicat remis NewsIn.

In 2009, Heineken Romania va continua sa investeasca in noua sa fabrica de bere si in marca Neumarkt, precum si in celelate fabrici si marci. La inceputul lunii aprilie 2009 va fi finalizat procesul de integrare legala a companiei Bere Mures in cadrul Heineken Romania.

Aceasta actiune a debutat acum un an, cand Heineken N.V. a achizitionat fabrica romaneasca Bere Mures, tranzactie care a consolidat pozitia de pe piata a companiei. Cel mai important produs al portofoliului, marca Heineken, a avut o crestere de 26%, in 2008.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune


Comentarii

George Honoriu Ilica
acum 15 ani
In 2001 Brau Union avea 35% cota

In 2005 Heineken achizitioneaza Brau si tot scade ani la rand ,nivelul minim ar fi 16%,acum creste ,si ce daca.



Branded


Related