Publicitatea 2.0 in Romania

un editorial de John Griffiths

Marea mea retinere atunci cand vine vorba sa scriu despre publicitatea din Romania este ca nu am nimic cu ce sa o compar. Exceptand publicitatea din Marea Britanie. Imi doresc sa fi fost la curent cu campaniile promotionale din Cehia, Croatia, Polonia si Bulgaria, pentru a intelege modul in care acestea influenteaza dezvoltarea culturii si a economiei. Dar nu le cunosc!

Am micul avantaj ca atunci cand voi vizita Romania data viitoare, in luna martie a acestui an, va fi pentru a sasea oara cand se intampla asta, asa ca pot afirma ca am “gustat-o” in mod regulat din 2006, iar pana acum am stat o luna in total – cu toate ca majoritatea timpului mi l-am petrecut in Bucuresti in ciuda eforturilor mele – in hoteluri si sali de intalnire. Imi place sa urmaresc viteza cu care Romania se schimba. Puteam sa vad asta dupa cateva minunute de la sosirea pe Otopeni – taximetristul incepea sa imi detalieze schimbarile care au intervenit de la ultima mea vizita. Asa ca privitul in viitor este un exercitiu cu adevarat interesant. Catre ce se indreapta aceasta schimbare?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related