Consumatorii aleg MacDonald’s in defavoarea Starbucks

In urma unui sondaj realizat de Pew Research Center in luna octombrie a anului trecut, si preluat de Adweek, se arata ca 43% dintre cei chestionati prefera sa mearga la MacDonald’s, in timp ce doar 35% aleg Starbucks.

Rezultatele sunt insa diferite in functie de de varsta, sex, rasa si etnie sau regiune.

Starbucks a batut MacDonald’s cu 49% la 36% atunci cand vine vorba de personele cu varste cuprinse intre 18 si 29 de ani, in timp ce MacDonald’s a iesit castigator in categoria persoanelor cu varste cuprinse intre 30 si 49 de ani (45% la 37% ), 50 si 64 de ani (43% la 33%), dar si la cele care au peste 65 de ani (48% la 18%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related