U TV are o imagine noua

UTV revine cu alte promisiuni, alt slogan, dar si o noua arhitectura de brand. Prin noua identitate creata realizata de consultantii companiei BrandTailor, canalul de muzica isi propune sa fie mai aproape de tineri, dar si sa fie un model pentru acestia.

Vechiul slogan al brandului, “I love U” a fost inlocuit cu “About You”. Monica Dumitru, Brand Consultant Brandtailors explica si care au fost motivele pentru care s-a facut acesta modificare. “In urma auditului de brand condus de echipa noastra de consultanti am constatat ca sloganul brand-ului <I love U> este un angajament mult prea mare in fata tinerilor, iar acestia la aceasta varsta nu cauta o promisiune <sentimental> din partea unui post de televiziune. Astfel, ne-am dorit ca prin noua filosofie de brand sa cream pentru U TV un rol de prieten pentru tineri, acel prieten care ii motiveaza si ii ajuta sa isi gaseasca identitatea”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related