Declaratii de dragoste pe fatada media Cocor in concursul “Bucura-te ca iubesti” lansat de Libertatea

Cotidianul Libertatea a lansat campania “Bucura-te ca iubesti”, care va difuza zilnic, in perioada 14-23 februarie, pe fatada media a magazinului Cocor, cate 5 mesaje de dragoste selectate din randul celor inscrise la concurs, informeaza un comunicat emis de Pi2. Premiul cel mare al concursului consta intr-o noapte in apartamentul matrimonial al unui hotel de 5*, cu cina la un restaurant de lux, inclusa.

Campania este promovata prin spoturi difuzate pe fatada media Cocor, banner si sectiune de concurs pe site-ul ziarului Libertatea, sectiune de concurs in paginile ziarului Libertatea, aplicatie dezvoltata pe pagina de Facebook Libertatea si postari pe pagina de Facebook Cocor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related