Branduri si companii implicate in campania de responsabilitate sociala "In realitate esti mai bun”

Realitatea TV a lansat ieri, cu ajutorul Ministerului Apararii Nationale, campania "In Realitate esti mai bun”, menita sa stranga si sa distribuie alimente si apa in zone izolate de zapada si viscol din Romania, informeaza un comunicat emis de companie.

Alaturi de personalitati publice, precum Andreea Marin Banica, Monica Iagar, Printul Paul si Printesa Lia, in cadrul campaniei "In realitate esti mai bun” s-au implicat si o serie de companii si fundatii: Carrefour, Real, Lidl, Boromir, Scandia, Titan, Panzini, Romgaz, Albalact, Aqua Carpatica, Integra, Alka – Prajitura Casei, Avon Romania, Spicul S.A., Energy Holgind, Fundatia "Pretuieste viata”, Fundatia "Oxigen”, Grupul informal de liceeni "Ziarul de la tara”, Asociatia Romana a Profesionistilor din Mass-Media, Centrul de politici pentru diversitate si securitate, Societatea de binefacere "Jacobs Well”, Romaqua S.A..

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related