Romanii impartasesc experiente pozitive in campania "Coloram Romania", lansata de Evenimentul Zilei

Incepand cu aceasta luna, cotidianul Evenimentul zilei deruleaza campania “Coloram Romania”, prin care isi propune sa aduca in atentia publicului, cu ajutorul cititorilor sai, experiente placute pe care le-au trait si locuri frumoase din Romania pe care ei le-au vazut, informeaza un comuniat emis de Classic Brands.

Echipa Evenimentul zilei precizeaza ca ideea campaniei pleaca de la gesturi marunte care fac ziua sa fie mai frumoasa, de la experiente pozitive cum ar fi ajutorul neconditionat acordat sinistratilor, care sa creeze o imagine mai placuta asupra Romaniei.

“Stim ca in Romania se intampla si lucruri frumoase, sunt locuri, intamplari si experiente care merita impartasite, sunt o multime de povesti interesante de spus. Ne-am gandit sa le oferim romanilor ocazia sa spuna tarii ceea ce le place cel mai mult sa faca sau sa ne povesteasca despre oamenii frumosi pe care i-au intalnit. In fiecare saptamana, echipa redactionala va alege cea mai buna poveste, care va fi publicata in Evenimentul zilei, alaturi de gandurile unei personalitati. Cititorii pot trimite catre site-ul campaniei povesti si fotografii”, a declarat Silviu Sergiu (Senior Editor , Evenimentul zilei).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related