Studiu Mediapost Hit Mail despre eficientizarea promotiilor "send & win"

Un studiu realizat de Mediapost Hit Mail in perioada 2005 – 2011 pe 100 de campanii de tip “send and win” din Romania a analizat care sunt premiile cele mai atractive pentru consumatori, factorii care influenteaza numarul de inscrieri al unui consumator si rata de redemptie a unei promotii, zilele cu cele mai multe inscrieri in concurs, rata de participare a consumatorilor romani pe zone geografice si rata de validare a intrarilor in promotii, informeaza un comunicat emis de Create Direct.

Rata de validare a inscrierilor a ajuns la 94%

Rata de validare a intrarilor in promotiile “send and win” (indicele care arata procentul pe care il reprezinta intrarile valide in totalul intrarilor dintr-o campanie) a crescut de la 60% in 2006, la 94% in 2011. In cazul sistemului pe baza de cod unic rata de validare este cu mult mai mare fata de cea fara cod unic, 94% fata de 62%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Create Direct

Compania Create Direct a fost infiintata in 2004 si este detinuta de Mediapost Hit Mail, care face parte din grupul Postei Franceze (La Poste). Create Direct este liderul pietei romanesti de solutii de incentive... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related