Mark Hilton (CEO KFC, Pizza Hut si PHD) despre motivul inlocuirii Pepsi, performante in 2011 si planuri pentru 2012

Mark Hilton (CEO KFC, Pizza Hut si PHD) despre motivul inlocuirii Pepsi, performante in 2011 si planuri pentru 2012

Interviu cu Mark Hilton, CEO KFC, Pizza Hut si PHD Romania

Cum au performat KFC, Pizza Hut si PHD in 2011, care a fost motivul ce a stat in spatele inlocuirii brandului Pepsi cu Coca-Cola dar si cat de sanatoase sunt produsele pe care brandurile "Yum!" le ofera consumatorilor, au fost doar cateva dintre intrebarile la care Mark Hilton, CEO Yum! in Romania, ne-a raspuns in interviul de mai jos. Tot de la Mark Hilton am aflat cum isi motiveaza compania angajatii, care este lectia invatata pe perioada crizei si in ce constau planurile pentru 2012.

Carmen Mihu: Cum a performat KFC, Pizza Hut si PHD in 2011 comparativ cu 2010?
Mark Hilton: Daca ne uitam la ce s-a intamplat in lume, a fost un an dificil. Insa daca ne uitam strict la business-ul nostru, in multe sensuri anul trecut a fost mai bun decat ne asteptam. Vanzarile s-au mentinut, iar a doua jumatate de an s-a dovedit a fi una foarte buna. Am terminat pe o pozitie foarte sanatoasa pe care vrem sa o mentinem si in 2012. Exista provocari, dar suntem incantati de asta pentru ca avem cateva produse indraznete pe care urmeaza sa le lansam si idei foarte puternice despre cum sa pastram conexiunea cu consumatorul de pe aceasta piata. In termeni financiare, anul trecut vanzarile Pizza Hut si PHD au ajuns la 24 milioane euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related