Marko Njavro (Marketing Director, Bergenbier) despre 7 provocari ale marketingului digital

Care sunt cele mai mari provocari ale marketingului digital? Cu toate ca raspunsul pare sa fie simplu, ca trebuie sa cream continut relevant pentru consumatorii nostri, nu este intotdeauna acesta cazul. Asa si-a inceput Marko Njavro (Marketing Director, Bergenbier) prezentarea despre provocarile lumii digitale si despre campaniile Bergenbier, Beck’s si Staropramen, din cadrul Social Media Summit Bucuresti.

“Pentru noi continutul depinde de brandul despre care vorbim, daca brandul este nou ca Staropramen vrem sa livram continut care sa atraga atentia asupra faptului ca brandul este pe piata. Daca vorbim despre branduri care sunt mai stabile pe piata din Romania, cum este Bergenbier, continutul trebuie sa fie complet diferit pentru a muta brandul din top 3 cele mai iubite branduri pana pe prima pozitie. Da, vorbim si investigam diferitele continuturi pe care le putem folosi, dar difera de la brand la brand”, a declarat Marko Njavro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related