Studiu GfK TEMAX Romania: Evolutia pietei bunurilor de folosinta indelungata in T4 2011

2011 a fost un an de revenire pentru toate sectoarele de pe piata bunurilor de folosinta indelungata din Romania, in ultimul trimestru al anului aceasta piata crescand cu 15,6% fata de T4 2010, potrivit studiului GfK TEMAX Romania, dezvoltat de GfK Retail and Technology pentru a monitoriza piata produselor de folosinta indelungata. De la an la an aceasta piata a crescut cu 12,8%, insumand 1,4 miliarde de euro.

Trimestrul al patrulea s-a dovedit unul pozitiv pentru multe dintre sectoarele evaluate, IT-ul fiind sectorul leader al anului cu o crestere de 25,5% fata de 2010. Echipamente de birou au avut cresteri de peste 20%, electrocasnicele mici si telecom s-au apropiat de aceeasi cifra, iar sectoarele foto, electronice si electrocasnice mari au inregistrat o crestere in jur de 10%, potrivit aceluiasi studiu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related