[UPDATE] Premii de 51.000 EUR in campania “KitKat – iei pauza, ai chestii tari!”

KitKat deruleaza in perioada 1 martie – 15 aprilie concursul "KitKat – iei pauza, ai chestii tari!" care ofera zilnic, prin tragere la sorti, una dintre cele 46 de excursii de 3 zile pentru 2 persoane in Europa sau un premiu in bani de 12.000 EUR la finalul campaniei. Valoarea comerciala bruta a premiilor este de aproximativ 51.000 EUR.

Mecanismul promotiei presupune trimiterea prin intermediul unui SMS la 1877 a unui cod existent pe ambalajele promotionale KitKat. O alta modalitate de inscriere in concurs este trimiterea codului promotional prin accesarea site-ului dedicat concursului sau prin intermediul aplicatiei dedicate promotiei de pe pagina de Facebook.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related