Nestle Romania desfasoara campania "Intra in liga campionilor in afaceri" in reteaua de magazine Metro

In perioada 23 februarie – 21 martie 2012, Nestle Romania desfasoara campania promotionala "Intra in liga campionilor in afaceri", in reteaua de magazine Metro de pe intreg teritoriul Romaniei, implicand brandurile Nesquik, Joe, Lion si Kit Kat.

Potrivit regulamentului oficial, pentru a participa la promotie participantii trebuie sa achizitioneze in perioada campaniei produse Nestle in valoare de minim 50 lei pe aceeasi factura. Pentru a se inscrie, acestia vor trebui sa trimita prin SMS numarul facturii catre un numar scurt comunicat pe materialele campaniei.

Premiile constau atat in premii instant, 30 de premii instant a cate 1000 ron acordate in urma unei trageri la sorti electronice, cat si intr-un premiu mare, constand intr-un voucher turistic in valoare de 8.706 ron, premiu acordat prin tragere la sorti la sfarsitul campaniei. Valoarea totala bruta a premiilor oferite in cadrul "Intra in liga campionilor in afaceri" este de 38.706 Lei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related