Orange Romania: rezultate financiare, campanii si inovatii in 2011

Orange Romania: rezultate financiare, campanii si inovatii in 2011

Cu venituri de 937 milioane de euro, din care 239 milioane de euro in ultimul trimestru, Orange Romania se pastreaza unul dintre cei mai mari operatori de telefonie mobila la nivel local. Venitul mediu anual pe utilizator (ARPU) inregistrat de companie in 2011 a fost de 82 de euro.

La finalul anului trecut, Orange avea 10.262.065 clienti, o scadere de 1,9% comparativ cu anul 2010.

In contextul introducerii accesului nelimitat de internet la metrou, cat si a accentului pe care compania l-a pus pe acest serviciu, numarul total al utilizatorilor de internet in 2011 a ajuns la 3.432.914, in crestere cu 8,8% fata de sfarsitul anului 2010.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related