Branduri din Regatul Unit care reduc continutul caloric din produsele lor

Cele 4 mari supermarketuri din Regatul Unit – Asda, Tesco, Morrisons, SainsBury’s -  impreuna cu cateva nume mari din randul companiilor alimentare din aceeasi zona si-au aratat sustinerea pentru "Department of Health Responsibility Deal", un plan al Ministerului Sanatatii care are ca scop reducerea cu 5 miliarde de calorii a dietei zilnice nationale si care este inspirat din varianta similara existenta deja in SUA, informeaza Marketing Magazine.

Companiile care si-au luat angajamentul pentru reducerea continutului caloric sunt: Asda, Marks&Spencer, Morrisons, Sainsbury’s, Tesco, Waitrose, Coca-Cola GB, Kerry Foods, Kraft, Mars, Nestle, PepsiCo, Premier Foods, Unilever, Beefeater si Subway.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related