Violeta Luca (Flanco): rezultate financiare, investitii in angajati si evolutia comportamentului de consum

Violeta Luca (Flanco): rezultate financiare, investitii in angajati si evolutia comportamentului de consum

Cu o cota de piata de 11% in 2011, anul trecut Flanco a dat tonul initiativelor de tip Black Friday sau Black Week, "care a dus nu numai la cresterea business-ului nostru, dar si a pietei in ansamblu, fiind preluat si de alti retaileri", spune Violeta Luca, Deputy CEO Flanco. Tot de la Flanco au venit si initiative precum serviciul de retur al produselor in 31 de zile, dar si campania de returnare a TVA-ului.

De ce a investit Flanco in specializarea angajatilor pe diverse categorii de produs, dar si cum sunt acestia motivati, ce categorii de produse au performat cel mai bine in 2011, care este valoarea medie a bonului fiscal, dar si ce schimbari au avut loc la nivel de comportament de consum in ultimii ani, puteti citi in interviul cu Violeta Luca, Deputy CEO Flanco.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related