Studiu GfK: Internetul este principala sursa de informare pre si post cumparare

Persoanele care s-au informat de pe internet inainte de a cumpara un produs au apelat in principal la site-urile producatorilor sau furnizorilor pentru categoriile financiar (63%), telecom si servicii internet (51%), piese si servicii auto (60%), produse "Do It Yourself" (60%), reiese din studiului "GfK Internetul si decizia de cumparare" care a chestionat 700 de utilizatori de internet.

Inainte de a cumpara produse din categorii precum electronice si electrocasnice si produse sau servicii turistice, site-urile web ale companiilor au reprezentat a doua sursa de informare pentru consumatori.

Potrivit aceluiasi studiu, cei care obisnuiesc sa caute informatii ca sa-si valideze decizia dupa ce au facut o achizitie apeleaza in mai mare masura la internet decat cei care se informeaza inainte de cumparare. Acest tip de comportament se regaseste in randul consumatorilor care au achizitionat produse financiare, electronice si electrocasnice, piese si servicii auto, telecomunicatii si servicii internet.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related