Studiu Deloitte: femei vs. barbati in mediul de afaceri romanesc

Cu ocazia lansarii Clubului Deloitte SheXo, un proiect dedicat femeilor cu rezultate exceptionale in mediul de afaceri, Deloitte a prezentat raportul Business la feminin, ce reflecta opiniile a peste 130 de femei si barbati cu functii de nivel C (CEO, CFO, COO, e.t.c.) in cadrul companiilor in care activeaza, informeaza un comunicat emis de companie.

Obiectivul principal al studiului a fost acela de a genera un cadru propice discutiilor si dezbaterilor pe marginea obstacolelor pe care femeile trebuie sa le depaseasca in mediul de business. Studiul a fost realizat prin centralizarea chestionarelor on-line completate de aproape 100 de respondenti, la care s-au adaugat peste 30 de interviuri directe cu femei din mediul de afaceri romanesc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related