KFC Romania sustine tinerii antreprenori din Timisoara prin programul national YouthBank

In luna aprilie, KFC Romania se alatura pentru a treia oara programului YouthBank, un program de educatie si antreprenoriat social, informeaza un comunicat de presa al companiei.

In cadrul programului Youth Bank, tinerii sunt incurajati sa propuna proiecte cu impact social pentru a obtine finantarea necesara implementarii lor. Proiectele trebuie sa raspunda unei nevoi din comunitatea timisoreana si sa aiba un impact pe termen lung.

"Ultimele sondaje arata ca din ce in ce mai multi tineri sunt atrasi de ideea unei afaceri proprii. Suntem increzatori in potentialul lor si vrem sa le oferim sprijin in cunoasterea unor experiente de antreprenoriat cat mai realiste care sa ii ajute sa castige incredere si sa continuie sa dezvolte proiecte in beneficiul comunitatii", a spus Carmen Lupulet, Director de Marketing, KFC Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related