Carmen Lupulet (Paul) despre 120 de ani de traditie, caracteristicile si evolutia brandului Paul

Carmen Lupulet (Paul) despre 120 de ani de traditie, caracteristicile si evolutia brandului Paul

In 1889 familia Mayot, o familie de agricultori din regiunea Artois din Nordul Frantei, condusa de Charlemagne Mayot si sotia lui, au preluat o brutarie locala. De la aceasta mica brutarie a pornit brandul Paul, existent in 24 tari din America, Africa, Europa, Orientul Mijlociu si Asia. In 2008 a inceput povestea Paul in Romania, iar despre aceasta, traditia si unicitatea brandului, pozitionare si planuri de viitor, am vorbit cu Carmen Lupulet (Marketing Director, Yum! si Paul).

Carmen Lupulet s-a ocupat de Paul inca de la lansare si spune ca era o fana a produselor brandului cu mult timp inainte sa apara pe piata din Romania. Este de inteles astfel pasiunea cu care vorbeste despre Paul si oamenii din spatele lui: "Este delicios, este brandul pentru care mi-a placut enorm de mult sa lucrez, inca de la inceput. Te face sa te simti ca intr-o familie. Imi amintesc de lansarea brandului Paul cu multa placere, cand a venit chiar presedintele companiei care era un om absolut normal, daca stam sa ne gandim ce afacere are in spate si ce responsabilitati are, iar el era un om asa de modest si de deschis. Asta te face sa simti ca esti acolo, important. Iar produsele sunt extraordinare si eu sunt o pofticioasa si o gurmanda si chiar daca ma duc doar in trecere in locatiile Paul ma opresc si tot imi iau ceva".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related