METRO Cash&Carry le ofera clientilor sai cupoane Google AdWords

In urma unui parteneriat de co-marketing dintre METRO Cash&Carry Romania si Google, isi recompenseaza clientii METRO Cash&Carry Romania prin cupoane Google AdWords ce vor fi acordate clientilor care se inregistreaza pe platforma de comert online METRO Office Direct si pot fi folosite doar pentru conturi de AdWords nou create. Prin folosirea acestui cupon, clientii METRO Romania au posibilitatea sa isi sporeasca vizibilitatea online.

"Parteneriatul de co-marketing cu Google este primul pas intr-o colaborare strategica pe termen lung care va fi extinsa pe viitor in noi directii interesante. Acest parteneriat exprima preocuparea noastra constanta pentru oferirea de servicii cu valoare adaugata si de solutii eficiente care sporesc dezvoltarea afacerii clientilor nostri", a declarat Marc Carena, Director Management Clienti METRO Cash & Carry Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related