Alexandra Cojocaru (Unlock Research) despre studiul "Reteta unei aplicatii smartphone de impact"

Alexandra Cojocaru (Senior Client Service, Unlock Research) a prezentat in cadrul Mobile Marketing Conference rezultatele studiului "Reteta unei aplicatii smartphone de impact".

Alexandra si-a inceput prezentarea spunand ca in magazinele de app-uri exista mai mult de 1 milion de aplicatii disponibile pentru diferite platforme, astfel ca pentru a dezvolta o aplicatie de succes trebuie stiut ce anume isi doresc utilizatorii de la o aplicatie. Abordarea companiei de cercetare pleaca de la premisa ca in lumea aplicatiilor fiecare are 2 laturi: una functionala si una emotionala. Prima tine de ceea ce face aplicatia si daca este de ajutor sau nu, iar cea din urma tine de felul in care se adreseaza si sentimentele pe care le transmite utilizatorului. Latura cu cel mai mare potential de diferentiere este cea emotionala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related