Vodafone aduce imbunatatiri celor 2 ghiduri interactive, *100# si *222, din cadrul Serviciului de Relatii cu Clientii

Vodafone a lansat astazi o versiune imbunatatita a ghidurilor interactive din cadrul Serviciului de Relatii cu Clientii, *100# (serviciul de asistenta prin mesaje text), si *222 (ghidul interactiv audio), prin intermediul carora atat abonatii, cat si utilizatorii Cartelei Vodafone isi pot personaliza mai usor serviciile si optiunile si pot afla informatii despre contul lor, informeaza un comunicat emis de companie.

"Toti clientii nostri care apeleaza *100# sau *222 vor putea efectua acum mai multe operatiuni, repede si usor, folosind exclusiv meniurile interactive. Meniurile noilor ghiduri au fost reorganizate si simplificate fata de versiunile anterioare, in asa fel incat sa ofere, cat mai intuitiv si rapid, informatiile relevante pentru clienti. In plus, clientii Vodafone au acum la dispozitie servicii de asistenta in 3 limbi, in cadrul ghidurilor interactive: romana, engleza si maghiara", a declarat Errol van Graan (Senior Director Customer Operations, Vodafone Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related