Gemius a castigat licitatia pentru masurarea audientei online in Ungaria

Compania Gemius, in cooperare cu Ipsos, a fost selectata ca furnizorul urmatorului val de masurari ale audientei online in Ungaria, fiind declarata castigatoare a licitatiei de catre IAB Ungaria si Asociatia Agentilor de Comunicare din Ungaria, informeaza un comunicat emis de companie.

Urmatorul val de masurari ale audientei este prevazut sa inceapa la 2 ianuarie 2013 si va dura pana in 2017. Masurarea nu va include numai metrica online, ci si perspective de audienta a datelor de internet mobil si a datelor video online.

"Suntem incantati de decizia luata de IAB Ungaria si MAKSZ, permitandu-ne, impreuna cu Ipsos sa oferim unei piete extrem de interesante ca cea din Ungaria, perspective aprofundate in realitatea internetului local", a spus Pieczyński Filip (Vicepresedinte Gemius si seful Departamentului gemiusAudience in cadrul companiei). "In acelasi timp, aceasta decizie este o confirmare a aprecierii instrumentului nostru de masurare a audientei online. Tinand pasul cu ultimele tendinte, am decis sa extindem domeniul de aplicare al studiului Gemius/IpsosAudience prin masurarea datelor de internet mobil si de continut video. Aceste caracteristici noi in cercetarea noastra ofera cel mai bun raspuns la toate nevoile profesionistilor online, ajutandu-i sa opereze in realitatea online in sarcinile lor de zi cu zi", a adaugat el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related