Direct One extinde parteneriatul cu Samsung catre divizia de TV

Dupa lansarea aplicatiei Seenow pe tablete si smartphone-uri in decembrie 2011, Direct One extinde parteneriatul cu Samsung catre divizia de TV, aplicatia urmand a fi disponibila pe toate televizoarele Smart produse de Samsung, atat din gama 2012, cat si din gama 2011, incepand cu luna aceasta, informeaza un comunicat emis de Fast Forward Communications.

Aplicatia Seenow ofera 24 de canale TV live si aproximativ 300 de titluri de filme si documentare in regim de abonament sau pay per view.

"Lansarea pe Samsung Smart TV continua astfel misiunea Seenow de disponibilitate multi-screen, completand astfel portofoliul de dispozitive cu solutia de living-room. Si am ales sa facem asta impreuna cu liderul inovatiei, cand vine vorba despre tehnologia TV", precizeaza Catalin Clemente (Director Marketing si Vanzari, Direct One).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related