Ramona Dumitru (Saatchi & Saatchi PR) despre crizele gestionate gresit de catre British Petroleum si Toyota

Ramona Dumitru (Business Unit Director, Saatchi & Saatchi PR) a discutat, in cadrul conferintei "Managementul Reputatiei", despre cazurile in care o companie nu face diferenta intre "Public Relations" si "Public Relationships", dand ca exemple crizele intampinate de British Petroleum si Toyota.

Primul studiu de caz prezentat de Ramona Dumitru a avut la baza o criza intampinata de British Petroleum  in aprilie 2010, cand s-a confruntat cu o explozie a unei statii mobile de exploatare petroliera din Golful Mexic. Aceasta explozie a generat 11 morti si 17 raniti si tocmai dupa 3 luni pericolul a putut fi disipat. Ramona Dumitru a continuat prin a mentiona greselile de comunicare realizate de companie:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related