Adina Vlad (Unlock Market Research): 10 adevaruri despre consumatorul post-criza

Adina Vlad (Unlock Market Research): 10 adevaruri despre consumatorul post-criza

Nevoiti sa se confrunte cu o criza, consumatorii au cautat metode si solutii alternativede a-si imbunatati viata, schimbandu-si astfel atitudinile si comportamentul. Pornind de la obligatia marketerilor de a se cunoaste si a se adapta la acest nou context, Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research) a prezentat 10 observatii despre acest nou consumator deduse din studiile realizate pana acum, in cadrul evenimentului Best Marketing de astazi.

1. Segmentului de consumatori mainstream s-a comprimat – chiar daca segmentul mainstream exista financiar in continuare, comportamentul consumatorilor din acest segment nu mai este echilibrat. Nu mai putem vorbi despre consumatori mainstream in aceeasi proportie ca inainte de criza. Oamenii sunt fortati sa faca ori o alegere de calitate, ori o alegere de pret, astfel ca sunt mai putini cei care pot mentine echilibrul intre cele doua.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related