Delhaize Group isi prezinta cel de-al cincilea Raport de Sustenabilitate si statutul de membru al Consortiului de Sustenabilitate

Grup international de retail Delhaize Group si-a prezentat performantele de sustenabilitate din perioada 2009-2011 prin cel de-al cincilea Raport de Sustenabilitate, informeaza un comunicat de presa Mega Image. Mai mult, Grupul anunta alaturarea la Consortiului de Sustenabilitate, colaborand cu organizatiile de top si avand acces la expertiza acestora cu privire la cele mai recente tendinte din domeniu.

Principalele realizari Delhaize Group in 2011 includ: introducerea a doua noi game de produse sanatoase in categoriile de marci proprii: Delhaize Kids (din Belgia) si NutriLife (in Grecia), o scadere de 6%, fata de 2010 a emisiilor de gaze cu efect de sera ce rezulta in urma transportului de produse, o scadere de 2,6 milioane km a distantei parcurse de camioane catre magazinele operate de companiile din Grup, dar si o imbunatatire a reciclarii deseurilor alimentare, ce a avut ca rezultat 7307 de tone reciclate de Delhaize America si  5916 de tone reciclate de Delhaize Belgia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related