Barclays recurge la publicitate pentru a-si cere scuze pentru scandalul LIBOR

Barclays, banca implicata intr-un scandal referitor la manipularea dobanzilor de referinta la creditele interbancare in dolari si euro pe piata londoneza, raspunde crizei de PR prin intermediul unei campanii publicitare in care isi cere scuze pentru acest demers, informeaza CNN.

Amendata cu suma de 290 milioane lire sterline, banca incearca sa remedieze situatia si a publicat in presa din Regatul Unit, inclusiv in ziare precum Financial Times sau Times of London, o scrisoare semnata de Marcus Agius (Group Chairman, Barclays) in care afirma ca Barclays regreta cele intamplate si isi cere scuze fata de cei care au fost dezamagiti de actiunile bancii. Mai mult, el le multumeste angajatilor pentru implicarea si determinarea cu care s-au asigurat ca in centrul a tot ceea ce fac se afla clientii bancii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related