Chopstix Ready to Box: 35% din cifra de afaceri este reprezentata de divizia de home delivery

Chopstix Ready to Box: 35% din cifra de afaceri este reprezentata de divizia de home delivery

Reteaua de restaurante cu specific asiatic Chopstix Ready to Box, detinuta de MSL Invest Trading, este activa pe piata din Romania incepand cu anul 2008, atunci cand a fost deschis restaurantul din Baneasa Shopping City. A urmat deschiderea magazinelor din Plaza Romania, Bucuresti Mall si AFI Palace Cotroceni in 2009, iar in 2011 a fost deschis primul restaurant situat in afara Bucurestiului, in centrul comercial Maritimo din Constanta.

Anul acesta Chopstix Ready to Box a inaugurat inca 2 unitati in magazinul Unirea. Despre motivele care au stat la baza deciziei de extindere a retelei de restaurante in centrul comercial Unirea Shopping Center, rezultatele financiare si ponderea diviziei de livrari la domiciliu in cifra de afaceri ne-a povestit Claudiu Stefan (PR Manager, Chopstix Ready to Box, Acinco).

In cazul deciziei de extindere a lantului de restaurante prin intrarea in centrul Capitalei, Claudiu spune ca a contat foarte mult faptul ca au putut fi deschise 2 unitati – una la parter, cu vizibilitate directa la strada, si una in food-court-ul de la etajul 4 al centrului comercial Unirea. Restaurantul stradal are o suprafata de 50 mp si o capacitate de 20 de locuri, urmand ca acestora sa li se adauge alte 20 de locuri pe tarasa care va fi deschisa in curand. Pentru deschiderea celor doua restaurante s-au investit aproximativ 160.000 EUR si s-au creat 32 de noi locuri de munca.

In ceea ce priveste deschiderea de restaurante noi in afara Bucurestiului, Chopstix Ready to Box vizeaza consolidarea brandului si nu are planuri de extindere directa anul acesta, insa ia in calcul francizarea conceptului in orasele mari din tara.

Retaua de livrari la domiciliu are o pondere de aproximativ 35% in cifra de afaceri Chopstix Ready to Box, restul de 65% fiind reprezentat de vanzarile din restaurante. Pentru divizia de home delivery, cei mai activi clienti sunt cei din zonele Cotroceni si Pipera, zona de cladiri de birouri.

In ceea ce priveste promovarea brandului si fidelizarea clientilor, Claudiu precizeaza: "Avem in permanenta oferte de produse adresate atat clientilor din restaurante, cat si celor care comanda la domiciliu. In plus, pastram constanta calitatea produselor si ne concentram pe asigurarea unor standarde ridicate atunci cand vine vorba de modul cum ne tratam clientii".

Importanta este si prezenta in social media, astfel ca, luna trecuta, Chopstix Ready to Box a inceput sa comunice cu fanii si prin intermediul paginii de Facebook: "Incercam sa comunicam intr-un ritm destul de alert cu fanii brandului nostru, fara a deveni obositori. In afara de Facebook, momentan ne promovam instore si prin direct marketing. Avem in vedere insa sa ne extindem aria de interes si catre alte moduri de promovare". Agentia cu care brandul colaboreaza pentru promovarea brandului este Acinco.

In anul 2011, reteaua Chopstix Ready to Box a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 3,5 milioane RON, ajungand astfel la 16,5 milioane RON. "Cu privire la anul curent, va pot spune ca in primele 6 luni constatam o crestere a vanzarilor cu aproximativ 20% fata de aceeasi perioada a lui 2011. Speram ca pana la sfarsitul anului sa pastram acest nivel al cresterii business-ului si chiar sa il depasim", adauga Claudiu.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related