[UPDATE] 50% dintre cei care discuta despre branduri in online comanda produse sau servicii cel putin o data pe zi

Potrivit studiului online "The Age of Social Influence" realizat de reteaua de media Initiative pe 8.000 de persoane cu varste cuprinse intre 16 – 54 ani, a reiesit ca 10% sunt influentatori (i.e. discuta despre branduri in mediul online), 80% dintre acestia recomanda produse sau servicii in mediul online cel putin o data pe saptamana, iar 50% dintre ei cel putin o data pe zi.

Studiul a fost realizat in tari precum Argentina, Australia, China, Germania, Olanda, Statele Unite ale Americii si Marea Britanie.

Studiul arata ca sinergia dintre TV, social media si mobile nu a avut un impact semnificativ asupra comunicarii de brand traditionale, permitand consumatorilor sa devina un factor cheie in influentarea alegerii brandurilor. Astfel, transmiterea mesajului potrivit catre consumatorii-influentatori potriviti are un impact mult mai mare. Astfel, primii 10% dintre influentatori au un impact semnificativ mai mare asupra celorlati consumatori, 72% dintre acestia acceseaza continut cel putin o data pe zi prin intermediul printului, computerului si al mobile-ului, comparativ cu doar 18% dintre influentatorii aflati in ultimele 10% ale clasamentului. De asemenea, studiul arata ca 99% dintre influentatorii din Top 10 au spus ca prietenii lor le cer opinia inainte de a face o achizitie importanta, comparativ cu doar 13% dintre cei clasati pe ultimele locuri in top.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related