Prin intermediul unei aplicatii pe Facebook Illy deruleaza campania "Illy Issimo Summer 2012"

Pana pe 25 septembrie Illy organizeaza campania promotionala "Illy Issimo Summer 2012" in cadrul careia acorda cate un bax de Illy Issimo zilnic si 5 premii mari la finalul campaniei constand intr-un iPad, 2 biciclete Pegas si 2 aparate foto.

Campania se deruleaza exclusiv pe Facebook, prin intermediul unei aplicatii creata special pentru acest concurs. Pentru a se inscrie in promotie participantii trebuie sa incarce o poza care sa redea sentimentul pozitiv creat de consumul de Illy Issimo.

La finalul campaniei, din randul primilor 50 de concurenti, care au reusit sa stranga cele mai multe Like-uri, vor fi desemnati cei 5 castigatori ai celor 5 premii mari. Premiile zilnice vor fi acordate prin tragere la sorti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related