Studiul Sodexo Solutii pentru Motivare: companiile mari au comandat cu 1,8% mai putine tichete de masa

Potrivit studiului "Evolutia cererii pentru tichetele de masa pe paliere de companii", realizat de compania Sodexo Solutii pentru Motivare, jucator pe piata romaneasca a tichetelor de masa, a reiesit ca microintreprinderile (companiile cu pana la 9 salariati) au inregistrat o crestere de 2,9% a numarului de tichete de masa in intervalul ianuarie – iunie 2012, comparativ cu semestrul anterior, in timp ce companiile mari, cu peste 249 de angajati, au  comandat cu 1,8% mai putine tichete, informeaza un comunicat de presa Smart Point.

Studiul a vizat identificare principalelor tendinte in accesarea si folosirea tichetelor de masa ca instrument de motivare a angajatilor din Romania, analizand, timp de doi ani (intervalul iulie 2010 – iunie 2012) evolutia unui esantion de 5.000 de companii care comanda in fiecare luna tichete de masa pentru angajatii lor si care au, in total, 400.000 de angajati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related