Litera lanseaza campania "Book to school" prin care clientii pot contribui la dotarea cu carti a unei scoli

Editura Litera lanseaza campania "Book to school", oferind reduceri intre 20-70% si oferind posibilitatea clientilor sa contribuie la dotarea cu carti a unei scoli din judetul Botosani, informeaza un comunicat de presa emis de editura.

Colectiile participante in campanie sunt: Dictionarul universal ilustrat al limbii romane in 12 volume, Cronica ilustrata a omenirii in 16 volume, Enciclopedia Universala Britannica in 16 volume, Cursul multilingvistic recomandat de BBC in 30 volume, English Today in 26 volume, Computer si Internet in 15 volume si Biblioteca pentru toti.

Pe langa reducerile intre 20-70%, pentru fiecare 10 seturi achizitionate din colectiile mai sus mentionate, Litera va oferi doua volume din cursul multilingvistic Muzzy scolii inscrise in campanie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related