Hyundai si Kia se bucura de avantajul ultimului intrat pe piata in competitia la nivel european cu "veteranul" Ford

Hyundai si Kia, care au intrat pe piata europeana in 2005 indreptandu-se catre zona de Est a continentului recunoscuta pentru forta de munca ieftina, castiga teren in fata Ford, care a inaugurat prima facilitate de productie in Europa in urma cu 100 de ani si care s-a concentrat pe tarile dezvoltate din punct de vedere economic, informeaza Bloomberg. Producatorul corean Hyundai-Kia are uzine in Slovacia, Turcia si Cehia, care formeaza o retea de productie mai eficienta, in timp ce principalele linii de asamblare Ford se afla in tari precum Germania, Belgia sau Regatul Unit, unde costurile cu forta de munca sunt mult mai ridicate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related