Timisoreana devine sponsor principal al Echipei Nationale de fotbal

Timisoreana continua asocierea cu "fotbalul adevarat" prin lansarea unui parteneriat cu FRF si Echipa Nationala de fotbal a Romaniei, informeaza un comunicat de presa 2Active PR.

Contractul de parteneriat a fost semnat la Arena Nationala de catre Mircea Sandu, Presedintele FRF si Mihai Barsan, Vice-Presedinte Marketing la Timisoreana.

"Pe langa Cupa Romaniei ne dorim sa fim un partener de nadejde si al Echipei Nationale, in numele tuturor celor care apreciaza un meci frumos si o bere buna", a declarat in cadrul conferintiei de presa Mihai Barsan, Vice-Presedinte Marketing Timisoreana.

In ultimii ani, brandul de bere a aratat implicare in fotbalul romanesc, desfasurand o serie de campanii precum "Meciul Legendelor vs. Suporteri" (2010) sau "Drumul Mingii" (2011) si prima finala de Cupa jucata pe Arena Nationala (2012), strans legate de sustinerea Cupei Romaniei Timisoreana. Cu ajutorul suporterilor, competitia a crescut in popularitate si a devenit mai mult decat o lupta pentru un trofeu, fiind definita de Fotbalul Adevarat. Timisoreana va ramane in continuare si sponsorul principal al competitiei Cupa Romaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related