Pedigree si Whiskas deruleaza o campanie de CSR pentru ajutorarea cainilor si pisicilor fara stapan

Prin intermediul brandurilor Pedigree si Whiskas, Mars Romania in parteneriat cu Asociatia GIA – Group Initiative for Animals deruleaza pentru al doilea an consecutiv campania de CSR "Ajuta! animalele din adaposturi", informeaza un comunicat emis de Grayling Romania.

In cadrul campaniei, cu ajutorul posesorilor de animale, 2% din volumul vanzarilor de produse aflate in promotie, realizate in perioada 15 septembrie – 14 noiembrie, vor fi donate catre adaposturile partenere ale Asociatiei GIA, in limita a 100.000 de portii de hrana pentru animale.

In editia de anul trecut a campaniei, 23 de tone de hrana pentru animale, reprezentand 80.000 de portii de mancare au ajuns la 5.500 de catei si pisici, din 17 adaposturi din tara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related