Actiune de CSR Electrolux cu ocazia Zilei Internationale a Persoanelor Varstnice

Pentru a marca Ziua Internationala a Persoanelor Varstnice, Electrolux a organizat un eveniment caritabil de gatit, dedicat beneficiarilor Fundatiei Principesa Margareta a Romaniei, informeaza un comunicat emis de GolinHarris.

La eveniment au participat sase food bloggeri din Romania, impreuna cu A.S.R. Principesa Margareta, care au pregatit o masa pentru 30 de batrani si 20 de copii cu o situatie materiala precara.

"Conceptul evenimentului a pornit de la misiunea Fundatiei Principesa Margareta a Romaniei: de a crea punti de comunicare intre generatii, de a lega conexiuni intre oameni de varste diferite si cu preocupari diferite. Ne bucuram foarte mult ca insasi A.S.R. Principesa Margareta a putut fi alaturi de noi, pregatind si servind masa pentru cei 50 de beneficiari ai Fundatiei. Pentru ei a contat foarte mult sa stie ca exista persoane dispuse sa-si sacrifice timpul si energia pentru a le oferi un moment de bucurie. Electrolux este in asentimentul programelor dezvoltate de Fundatie si se va implica activ si pe viitor in campaniile desfasurate pentru ajutorarea tinerilor si varstnicilor deopotriva", declara Carmen Georgescu (Marketing Manager East Europe South Cluster, Electrolux).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related